Neues Schloss Herrenchiemsee, Herreninsel, Chiemsee, Bavaria
Στις εικαστικές τέχνες υπάρχει ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον concept, αυτό του σημείου φυγής. Είναι κάτι που οι ζωγράφοι και οι αρχιτέκτονες μαθαίνουν όπως το “βου και α, βα”, εμείς, όμως, οι οικονομικάριοι χρειάζεται να ψάξουμε λίγο περισσότερο που την πάει ο μάγκας τη δουλειά.
Το σημείο φυγής σε έναν πίνακα είναι η φυσιολογική κατάληξη του ματιού, εκεί που όλα μοιάζουν να οδηγούν. Είναι από μόνο του μία θέση ισχύος, ηρεμίας, ασφάλειας, ολοκλήρωσης. Η παρουσία του και μόνο ξεκουράζει τον θεατή, δίνει χώρο στην ψυχή και στο συναίσθημα και διευρύνει την κατανόηση μας για το θέμα που παρακολουθούμε.
Μια ακόμη πρόσφατη ανακάλυψη είναι ότι μια κινηματογραφική κάμερα βλέπει πιο καθαρά αρκετά μέτρα μακριά της παρά λίγα εκατοστά μπροστά της. Μια κάμερα είναι φτιαγμένη να καταγράφει αλήθειες ή να λέει περίτεχνα ψέμματα, επομένως είναι φυσιολογικό να επεκτείνει την όρασή της σε πολύ μεγάλο βάθος πεδίου και να αγνοεί την εμπόδια που βρίσκονται εκείνη την στιγμή μπροστά της.
Θα το ήθελα πολύ να ξεκουράσω την ψυχή μου πάνω σου.
Αφήστε μια απάντηση